emmy06 Kızlar 6+4 gebeyim. Son zamanlarda acayip gaz sancım oluyor. Yaşayan oldu mu ne yapmak gerekir
babygirl02 emmy06 o gaz sancısını çok fena yaşadım gazlı yiyecekler yeme bol bol yürüyüş yap ve sade soda iç çok iyi geliyor benim bu şekilde geçti diyebilirim canım
emmy06 babygirl02 istirahat önerildi, sürekli yatmak zorundayım bir süre. Benim yürüyüş iptal ama diğerlerini deneyeyim