meteniinannesi Bende 37+4üm, kasıklarımda adet ağrısı gibi ağrı var bacaklarıma vuruyor, belim ve sırtım aşırı derecede ağrıyor ne oturabiliyorum, ne uzanabiliyorum, ne kalkıp yürüyebiliyorum. Karnım aynı dediğin gibi çok sertleşiyor, 30 sn,1 dk sonra düzeliyor. Ama bu sertleşme bende nerdeyse 20.haftadan sonra başladı, 30dan sonra sıklaştı, şuan daha da kötü günde 10,15 kere falan oluyor belki daha fazla ve canımı yakmaya başladı. Bebek baş geliş her kımıldadığında vajinam yanıyor gibi hissediyorum. Tam 37de kontrole gittiğimde nstde sancı falan çıkmadı. Doktor 38+3e yani cuma gününe gün verdi, salı günü son kontrole gidicem bu şikayetlerin arttığını anlatıcam bakalım ne diycek 🤷♀️