Cakalllsebahat-0 gizemmccc yok hayır bende o kadar uç noktalarda değilmiş daha içeride birikmişler hep
0Berfin0 sunbloom123 dışkıda olduğuna Eminmisin. Gebelikte kabızlık olduğu için basur yada yırtılmalar olabiliyor öyle bi durumda da popo da kanama oluyor öyle bişey olma ihtimali var mı
gizemmccc Cakalllsebahat-0 tamamen geçti mi pstlıcan sapı geçiriyor mu iç hemoroidleri şişkijlerini acaba denemedim