ayyayy Kızlar birazda güzel hayaller kurup yolumuza devam edelim mesela hamile olduğumuzu öğrenirsek eşimize nasıl sürprizler yaparız Allah’m inşallah nasip eder hepimize o güzel duyguları
Lovebaby27 ayyayy kan veririm kesinleştiririm doktoruma muayene olurum , bi kutu hazırladım çok öncesinden içersinde oyuncak var ayakkabı var bebek elbisesi var onu koyarım testimi koyarım birde pasta yaptırırım 1+1=3 yazdırabilirim yada babacım ben geliyorum da olabilir balonlarla süsleme yapabilirim odaya 2 yıldır bu anı bekliyorum 🥹
[silindi] ayyayy ben ilk başta emin olmak için gizlice kan veririm Herhalde inanmaz büyük ihtimalle kalbini dinlemeye götürürüm 😂💖
anneyim01 ayyayy beyaz düz zıbın alıp Bekletim geldim Baba Yazcagım kendim ☺️🤲🏻 Hayali bile güzel birtane daha alıp Kızım için Ablam benim en iyi arkadaşım olcak yazcam Güzel bir paket yapıp Onlara süpriz yapmak istyprum Allahım nasip edrse kızım cok istyor bende Allahım nasip etsin Tüm anne adaylarına Amin 🤲🏻
Linaa90 ayyayy çobuk testte öğrendim gittim bir tane daha aldım o da pozitif inanamadım kan vermeye gittim sözde kan sonucum çıkınca söyleyecektim ama dayanamadım sevgililer gününe 1 hafta kalmıştı hediyesi hasırdı saat almıştım saat kutusunun içine çubuk testi koyup video çektim…2. Gebeliğim kazayla oldu nasılsa pcos diyip geriçekilme yapıyorduk 2. Öğrendiğimde eşim uyuyordu kaaawlkkkk çabuk ben hamileyim diyip hüngür hüngür ağladım Buda böyle değişik bir anı olarak kaldı bizde :)) pcoslu olarak yumurtalarıma güvenmeyip spiral taktırdım 🙃
anonimhesapp Valla denemeye ilk başladığımda sessizce gidip kan verir sürpriz yaparım videoya alırım diyordum şimdi çift çizgi görsem bağıra bağıra yanına koşarım muhtemelen. İkimizde inanmayız gibime geliyor 1 senedir negatife alıştık 🥲
Glsm00 anonimhesapp Bende aynı şeyleri düşünüyodum ilk çift çizgiyi görünce uykudan uyandırdım😂 buarada tüp bebek ile ikizlerimizi bekliyoruz teyzeleri duanızı alırız❤️
Ahben0104_ Lovebaby27 Bencede umudunuzu hiç kaybetmeyin duanızı da hep edin 3 yıldır bu anı bekliyorum dayanması çok zor bir durum tam tüp bebek tedavisine başlayacaktım ki cuma günü hamile olduğumu öğrendim gerçekten bir mucize oluyor bir anda her şey değişiyormuş , hemen hiç beklemediğiniz bir anda dualarım hep sizinle bu güzel duyguları inşallah isteyen bekleyen herkes tadar 🥰
hermosa Umudunuzu kaybetmeyin aynı şekilde pcosum 2,5 sene negatif gördüm tüp bebekle bir oğlum var 1,5 yaşında ve 1 ay önce hamile olduğumu öğrendim hiç beklemiyordum ihtimal bile vermiyodum olursa tüp bebek olur kardeşi diyodum Allah çok büyük
Lovebaby27 Ahben0104_ bu güzel dua için çok çok teşekkür ederim çok duygulandım İnşallah sağlıklı bir şekilde kucağına almayı nasip etsin Allahım 🤲🏻🥰 inşallah bende o duyguyu yaşarım en kısa zamanda ❤️❤️
Rabia-Bay44 Kızlar umudunuzu asla kaybetmeyin 6 senelik evliyim pcos hastasıyım ilk 4 sene bebeğim olmadı aşılama yaptım tutmadı derken 5.yılımızda hamile kaldım doğal yolla ilk bebeğimi erken doğurduğum için kaybettim senesi dolmadan tekrar hamile olduğumu öğrendim şuan bebeğimi sağlıkla kucağıma almayı bekliyorum size diyeceğim umudunuzu hiçbir zaman kaybetmeyin dua edin gereken tedavileri uygulayın Allahın izni ile bir gün size de nasip olucak