cakirbebek 2 gündür yüzüm gözüm boynum heryerim su içinde kalıyor durup dururken oturduğum yerden terliyorum. 32+4 haftalık hamileyim. Son üstümde soğuyor üşüyorum heralde 😃yaşayan var mı
minnosbirkiz cakirbebek bende öyleydim, hayatımda hiç terleyen bi insan değildim, hamilelikte terlemekten mahvolmuştum ve doğum sonrasıda kalıcı oldu bu durum, hiç hoşuma gitmiyor ☹️
cakirbebek minnosbirkiz ay kalıcı olmasın ya . Kızımda haziranda doğum yapmıştım ı zamanlarda çım terliyordum ama yaz diye düşündüm şimdi kış yani soğukta nasıl terliyorum 😃
minnosbirkiz cakirbebek hormonlar şaha kalkıyor hamilelikte 😅 bende biraz kalıcı oldu, hiç böyle terlemezdim
EsoMom_ cakirbebek doğurunca geçiyormuş bizim gelinimizde de olmuştu duzeldi doğumdan sonra sksksksk Allahtan bizimkiler kış bebeği 🥰🥰😀😀
cakirbebek EsoMom_ Ay ilki yazdı her tarafımız su içindeydi bebeğimle bende şimdide ev sıcak olur yine bebek var diye 🫠
EsoMom_ cakirbebek olsun yaz kadar 30 derece değil en azından sksksks 24 derece yeterli valla sksksjdjd