Kızlar merhaba 36+2 haftalık hamileyim iki gündür akıntım fazlasıyla arttı sızıntı şeklinde hissediyorum beyaz kıvamsı ve su şeklinde geliyor. Ve belki günde 15 20 kere bebek karnımda toplanıyor sertleşiyor adet ağrısı gibi ağrım oluyor. Bu haftalarda normal mi sizce ??? Bide kasıklarım da sancı oluyor ayağa kalkarken çok zorlanıyorum ayaklarımın üstüne zor basıyorum bu arada bebeğim makat geliş