cevrik ha bak senin kesen Oval değildir progrstan düşük önleyicisi bi hormon. Kese de yavaş yavaş bozuluyor yada düzeliyor o yüzden sana vermiş demek ki düşük riski görmüş. Bu dönemde hiç ayağa kalkma dinlen kanaman başlarsa hemen doktora git o progestan ın iğne vs yapıyorlar serum takıyorlar işh düzelir. O hap kese sekillenain diye degil çoğu hamile kullanıyor korkmana gerek yok