Merhaba hanımlar geçenlerde yine yazmıştım özel doktor takipliyim yaklaşık bir ay önce 25 haftalıkken rutin kontrolümde bebeğimin aşağıda olduğunu azda olsa enfeksiyonum olduğunu ve alttan muayne sonucu 2 cm açıklığım olduğunu öğrendim bir gece hastanede yattım. Sonrasında evde tuvalet harici kalkmamam gerektiğini söyledi doktorum hergün 3 progestan 1 endol fitil kullanıyorum. Neyse doktorum şuan ülke dışında bende bugün aşırı bel ağrım ve sol kasığımda ağrı olunca şehir hastanesine gittim. Alttan kamerayla bakıldı hiç bir sorun yok elle muayne edildim ve bana açıklığımın olduğunu kim söyledi diye sordular açıklık yok dediler sonra ultrsonla bakıldı hiç bi sorun yok nstde sancı yok. 3 gün önce kendi doktorumun gelişimi geri 29 haftalık 1.100 gram dediği çocuk 1.400 gram çıktı haftasına uyumlu denildi. Ben şimdi kime inanacağım? Böyle bi durum yaşayan varmı açıklık sonradan kapanmaz diye biliyorum iki doktorda birbiriyle alakasız şeyler söyledi napıcam şimdi