29 haftalık oldum ama kaburga batmasından ağrısından uyuyamıyorum sizde de var mı bu durum?? Çok canım acıyor😣 bebek baskı yapıyor normal olduğunu biliyorum ama yine de çok kötü var mı benim gibi ne tarafa uzanacağını, yatacağını bilmeyen? Gelin sarılalım 😔🫂