Cansuser Merhaba arkadaşlar🙋🏻 25+3 haftalık gebeyim pelvik kemiğimde ağrı var çatı ağrısı da denebilir , araştırdım baktım kemiklerim açılıyormuş, Doğuma kendini hazırlıyormuş korkulacak birşey yokmuş ama erken Doğum habercisi de olabilirmiş bir ihtimal bu durumu yaşayan varmı 😊❤️❤️
Bgusta Cansuser o haftalardan itibaren bende yasiyorum 37+5iz. Erken dogum seysi olduğunu sanmam 25 haftadan beri cocukum bas asagi bir de o da cati agrisi yapıyormus😊
YadeOmer Cansuser benim 22 haftadan beri ağrıyor hatta yatakta bi taraftan diğer tarafa dönerken bile acıyor sanki kemiğim ayrılmış gibi. Bugün 26 haftalık oldum halâ aynı bebek de bugün inatla tam vajinama vuruyor çok korkuyorum erken doğacak diye 🤦♀️
Cansuser Bgusta yaa öylemi diyosun bakalım doktorur ne diyecek yarın kontrolum var cevabın için teşekkür ediyorum 😊❤️
Kardii Erken doğum değil şuan da benim de öyle ağrım var bişey batıyor sanki vajinamın olduğu yere de ama doğumuma 9 gün kaldı benim o yüzden ağrıyor bebeğim pozisyonunu aldığı için ama sizin haftalarda da ağrıdı oda doğuma hazırlık olup hem rahimin hem kemiklerin açıldığı için ☺
Cansuser Kardii teşekkür ederim 🙏🏻 Normal bir durum ama acı verici sana da çok geçmiş olsun şimdiden tebrik ederim ❤️😊
Emell Cansuser Cansuser 24 34arasi çok kötüydüm. Magnezyumla azicik rahatladim. 36da tekrar başladı ama artık doğum sinyalleri olduğu için magnezyum almiyorum
Cansuser YadeOmer al benden de aynı 🤦🏻♀️🤷🏻♀️ Sağa sola zorla dönüyorum sana da çok geçmiş olsun ❤️ Allah yardımcımız oldun❤️
Cansuser Emell bende bugün gittim kontrolüme söyledim doktoruma gayet normal yüzmeni tavsiye ederim dedi yapacak bişey yokmuş . 🤷🏻♀️🤷🏻♀️ Çekilen çile kutsaldır🙏🏻😊❤️
Misskaynak Cansuser bende 28. Haftadayım 3 haftadır çrkiyorum çok fena bugün yürütüş yapayım dedim pert oldum çok ağrıyor şuan topallıyorum resmen hiç zorlamaya gelmiyo
Cansuser Misskaynak dün doktora gittim yürüyüş yaptığımı söyledim yürüyüş daha çok ağrıtır dedi yüzeceksin dedi bende yürüyordum meğerse hepten acı çekiyormuşuz 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️😊😊