Merveeatakan Kilo konusuna kafam cok takıldı yarin muayene ye gidecez en son 16 gun once gttim 2250 ydi bebeğim.şimdi kac oldu acaba🙄 sizinkiler kaccc
Zehra Merveeatakan bnde dün gittim 34 +6 haftalık 2500 kilosu olmş doktor dedi haftasına göre çok iyi bugunde 35 oldm
Merveeatakan 33+1 de gitmstim en son 2250 dedi smdi 2750 olmuştur insallah yoksa tatmin olmicam gibi 😆😆😘😘
Merveeatakan Zehra canim 2 haftada bir gidiyordum yarin gidecem yazarim kilosunu ama artik haftada bir cagirir heralde
Zehra Merveeatakan bnm Bebek norml dogum pozisyonu almş inş pozisyon degiştrmezse norml Doğum istyrm açıkçası
Merveeatakan Zehra ay insallah bende normal istiyorum 😍 benimkide normal dogum pozisyonunda .allah hayrlisiyla kucagimiza almayı nasip etsin inşallah
Melisinannesi Benim de en son 32+5’te olan kontrolümde 2118’di. Cumartesi gidicem bakalım büyümüş mü kızım☺
seydanurceyhan Bende bugun gittim 33+5 haftalik 2 kilo 458 grammis isallah hepimiz sag saglim saglikli sihatli kucagimiza aliriz meleklerimizi bi avazda kurtarsin bende normal olsun istiyorum ilk gebeligim gonlumuze gote verir rabbim 💙🙏😜💕💎