37 haftalık olduk kızlar. Bugün kontrolde Nst de biraz sancım çıkmıştı. Nst yorumlar mısınız diye post açmıştım oraya fotoğraf yüklemiştim zaten. Gün boyu ara ara sancılarım oldu ama düzenli değildi hani o dedikleri 5 dakikada 1 falan gibi olmadı. Bi yarım saat önce bel ağrısıyla kıvrandım. Hareket yaptım belime masaj yaptırdım geçmedi. Bi duşa gireyim dedim. Elime ayna aldım altıma baktım. Katı kıvamlı sarımsı beyazımsı olarak geldi. Duşa girdim çıktım. Nişan mı oluyo bu bilmiyorum. Sizce ne yapmalıyım. Nasıl bi yol izlemeliyim