edaabykl benim ilk kızım da 9 aya kadar kustum koku hassasiyeti mide yanması her şeyden tiksindim mutfağa bile giremiyordum hiç yemek yemedim hiç hiç dışarıdan o da döner alırlardı arada onu yerdim ama ikinci kızım da maşallah hiç kusmadım çok iştahlıydım sadece tavuktan ve soğandan tiksindim dokunamıyordum hiç 3 aya kadar belki 2-3 defa kusmuşluğum var o da aç karnına sadece hafif böyle bulanıyordu ama kusmuyordum 3 aya kadar ondan sonra zaten maşallah çok iyi geçtiğini mideye amma falan oldu ne başka bir şey yani bayağı her şeyi yiyordum çok şükür bilmiyorum belki ilk olduğu için çok zorlandım vücut alışıyor diyorlar ikincisine çok olmadı her hamilelik ufakta yaşıyor yoksa ilk hep zor mu oluyor vücut mu alışmaya çalışıyor onu anlayamadım yani demek istediğim iki kızın da farklı geçti belirtilerim bunda da şöyle İlk haftalarda ilk adet geçtiği haftalarda aşırı uykum vardı hiç ayağa kalkamıyordum hiç ya halsizliğim vardı hala daha var o yorgunluk var sadece göğüs ucu ağrısı çok aşırı başladı bu aralar hiç dokunamıyorum bile