36 haftadayız ve 34 den beri 2 haftadır yaşadığım mide yanmasının sonu yok deliriyorum içimde ejderha var sanki ne yapsam olmuyor buz çiğniyorum o an soguypr içim 10 dk sonra bidaha pturarak uyumaya başladım ne yoğurt ne süt ne salatalık hiç yani delirmek üzereyim :(