eda677 bizim de doğduğunda yoktu sonradan ben gibi nokta şeklindeydi, ilk kanadığında toplu iğne başı kadardı ama öne doğru çıkıktı. Bir gece gözünü kaşırken onu koparıp kanatmış.. yara gibi oldu hep bantla kapatmıştık. Bizde cildiye kesip almaya çalıştı ama faydası olmadı. İlaç tedavisi ile tamamen bitti. Yakınınızda varsa devletin hematoloji bölümüne gözükmeden operasyon olmayın bence.