HavvaM0806_ Fatmaakkaya bebek gelişimi çok iyi ama nst ye bağladı biraz sancım çıktı bir gün yatisim yapıldı 27 Ekim’de tekrar kontrol verdi
Fatmaakkaya Bilgemaitri88- ayyy az kaldı hadi hayırlısı. Sağlıkla kucağınıza alırsınız ınsallah ❤️❤️😍😍😍
kmsl2801 Schaden benim bebeğiminde gelişimi 2hafta geriden geliyor insan ister istemez tereddüt ediyor
Fatmaakkaya kmsl2801 hiç tereddüt etme pozitif düşün . Bebegını sağlıkla kucağına alacağından emınım 😍😍❤️