3boysmom sekersumeye betaya göre hesaplanmıyor balım, son adet tarihinin başlangıç gününü baz alacaksın
3boysmom sekersumeye şöyle oluyor genelde. mesela sata göre hesaplıyoruz ama doktora gittiğimizde geç döllenme vs oluyor benim öyle oldu 10 gün geç döllenme vardı mesela. bence beta takibi yap aynı yerde canım. hayırlı olsun bu arada💓
bartulies sekersumeye canım garanti olarak ultrason ile belli olur ama sen son adet tarihinden 6. Haftayı hesapla kadın doğuma git en doğru sonucu öyle alırsın beta değeri herkeste farklı oluyor hafta hesaplanmıyor
ayseveysel Bemde düşük yaptığımda son adete göre gerideydi ama sağlıksız olduğu için öyleydi. Şimdi son adet tarihimle uyumlu haftam.
sekersumeye ayseveysel doktorumla görüştüm Çarşamba gidecem de yine merak etim nasıl hesaplanıyor diye
ayseveysel sekersumeye hayırlısı olsun inşallah Rabbim bu gebelik sürecimizi önce sağlıklı ilerlemeyi bebeğimizi rahmimizde sağlıkla büyütmeyi nasip etsin sonrasındada en kolay şekilde sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin🤲🌸