tugcelice07 ben belli bi haftaya kadar 5. Haftadan itibaren haftalık gittim 5. Haftamda kısa süreli kanamam olduğu için sonra 2 haftada bire çıkardı kontrolü doktor sonra 3 haftada bire çıkardı hatta senim gibi dayanamayıp gelebilirim 3 hafta çok uzun süre derdim hareketleri hissetmeye başlayınca rahatlarsın diyodu gerçekten bi tık daha rahatladım bizde 23+4 olduk 25. Haftada şeker yüklemesi yapılacak diye gün sayıyorum 🤭