mavikusasel Hanzade ismi nasıl sizce kızlar? Daha önce hiç duymamıştım kimsede. Çok hoşuma gitti. Size de fikir olur belki 😍
Raincu mavikusasel degisik bir isim.. ama sanki erkek kullansa daha mı iyi olur kızda pek ağır gibi geldi. Güzel tabii kalbiniz ısındıysa
3boysmom mavikusasel çok güzelmiş, acunun programında sarışın bi kız vardı kıvırcık onun adıydı galiba bende orda duyduğumda değişik güzel gelmişti🌸
mavikusasel Raincu Evet biraz ağır gibi ama çok duyulduk bir isim değil ya hoşuma gitti benim ısındım gerçekten…
mavikusasel 3boysmom programı izlemedigim için duymadım ama çevreden de duymadım hiç. Güzel bir kiz çocuğunun adını sorunca Hanzade dedi babaannesi. Dedim ki ne güzel bir isim farkli…
mavikusasel Sss1947 öyle mi ben hiç duymadım çevreden. TV den netten de duymadım sanki. O yüzden çok bilinmedik diye de hoşuma gitti
mavikusasel canparca evet orası da var biraz olgun, biraz ağır duruyor. Bakalım zaman göstersin bu ismi kızıma koyup koymayacağımı😇
mavikusasel bebeklerim__ evet hem güzel hem ağır. Daha doğuma var o zamana kadar başka bir isim fikrimi degistirecek mi bakayım. Var mı sizin önereceğiniz isim…
birerkekannesi__ mavikusasel yeni nesil saçma sapan anlamsız isimlere bakarsak çok güzel bir isim bence
mavikusasel Fyzytt kızım oyun alanında oynarken çok güzel bir kız çocuğu gözleri çok güzel bir yeşil onu sevdim. Sonra da ismini sordum babaannesi Hanzade dedi çok hoşuma gitti ☺️
Fyzytt mavikusasel Hahaha benim arkadaşımın kızı da sarışın ve mavi gözlü 😅Arkadaşımda yıllar önce bi toplu taşımada öyle bi kız çocuğu görmüş annesi Hanzade diye seslenince kıza arkadaşımda bi kızım olursa adını Hanzade koyacağım demiş öyle koydu o da 😅 Adlarıyla yaşasınlar inşallah 🌸
Hanne mavikusasel arkadasimin kizinin ismi, isim cok guzel bence ama severken Hanzoş diyorlar cok komik oluyor bu tarz kisaltmalar yapmayacaksaniz gayet guzel isim
mavikusasel Hanne İlk kızımın adı Asel Asoş diyoruz inanın ben de onu düşündüm nasıl kısaltacağız diye, Hanzoş demeyelim dedim kendi kendime 😆😅 Hanoş diyelim bari illa kısaltmak istiyorsak 😃