klncbebek Sizlerde öyle misiniz?Gece olunca ne oluyor anlamıyorum 15 haftalık olduk bı gaz sancısı bi idrara sıkışma hiç bir yere sığamıyorum sanki haliyle ikinci gebelik 5 yıl sonra olunca herşeye yabancıyım sanki🤦hani ikinci trimester güzeldiiiii🥲ha bide tam geçti derken kendini hatırlatan mide bulantıları ay napcaz biz yaa😀
Bitanemm klncbebek benim de öyle 7 buçuk aylık oldu ikinci bebeğim ve hamileliği ozlemedigimi fark ettim çok zorrr
klncbebek Bitanemm ay sizin yine 7 buçuk aylık ben simdiden başladım dogurayim artık demelere😀gerçekten zor kadınların işi 🤦
ilkannelik1 klncbebek yalnız değilmişim ne zaman bitecek😩 erken başladı diyor hamile arkadaşım son günlerinde oda son trimester ağrıdı belim diyor enfeksiyonumda yok ama bel kasık ağrısı ve akıntı başım dertte
klncbebek ilkannelik1 artık vücut yapısına göre mi değişiyor bilmiyorum mesela ben ilk hamileligimde böyle olmamıştım ilkleri tadıyoruz bakalım
klncbebek ilkannelik1 inşallah ♥️pazartesi öğrenecektim ama doktorum izine çıkmış haftaya kaldı çokta merak ediyorum bakalım sizinki belli mi🤗
elessskaw Benim ilk birkaç hafta dışında hep ağrılı geçti. Plasenta aşağıdaydı geçen hafta (20.haftada) yukarı çıktı. Geçer dedim ama nafile. Sağ tarafım komple ağrıyor, sancı ve lekelenmelerim devam ediyor. Çok zor geliyor bana bu süreç