İyi akşamlar kızlar, biraz dertleşelimmmm😓🥹 doğum yaptığınızda herkese haber verecek misiniz? Ben doğum yaptıklarında yakınlarımın ziyaretine gitmem hastaneye hatta eve bile 40ına doğru yada çıkınca giderim. Bebeği öpmem, kucağıma almam bu etapta. Çünkü benim yüzümden bir hastalık geçirirse ben kendimi affedemem. Ve şimdi kendim hamişim. Birinci derece yakınımız harici kimsenin gelmesini istemiyorum. Teyzeymiş halaymış amca vs vs. Ana baba abi kardeş tamam. Yani zaten orda doğum yapmışız rahatsızız, yorgunuz, bir yandan ağrılar, e bebek emziricez….. gelir görür gidersin odada gün yapmanın alemi yok. Bi mahremiyet özel hayata saygı yani. Nebiliyim 40ı çıkana kadar da kimse kimsenin bebeğine gitmesin bence ben mi abartıyorum? Siz ne düşünüyorsunuz? Uçuk bulaştığında ne kadar tehlikeli. Tamam bir tek benim çocuğum yok ama ben dikkat etmek istiyorum. Milletin kırılmasını alınmasını düşünmek istemiyorum, saygı istiyorum.