Kızlar 17 haftalık gebeyim. Midemde yanma değil de hazımsızlık oluyor. Ne yersem yiyeyim özellikle akşamları taş gibi oturuyor. Soda falan fayda etmiyor. Diyaframıma kadar şişlinlik oluyor. Karnım aşırı gergin +30 haftalık gibi oluyor. Sabaha kadar ahh vahh diye geçiyor. Sabah uyandığımda da karnım tok ve hiçbir şey yiyesim gelmiyor. Demir kapsülünü kullanınca bu durum daha da kötü oluyor. Midem felççç. O yüzden kullanamıyorum demiri. Nasıl geçiyor bu durum ? Anormal mii?