Ben de geçirdim ilk dört ay sürdü .şimdi son uç aya girdim .bu sefer de sanki hep mutsuz olacakmışım bebegıme bakamıcakmışım kafalarına girip girip çıkıyorum .boyle degıldım hamilelikten önce .geçer diyorlar doktor da dedi .yani sanki hep kalcakmış gibi.var mı etrafımızda sürekli evhamla geçiren hamilelriğini .ilk başlarda ben de nefes alamıordım heyecan basıordu .şimdi de başka türlü oldm😑