Dilo1 Kızlar 37+2 haftalığız doktor 39 haftalığa sezeryan gün verdi ama karnım düştü aşırı aşağıda hissediyorum doğumun başlama durumu gibi bişeyi var mıdır ya
Zeynepow Dilo1 e çok az kalmış zaten, şimdiki bebişler çok rahatlar keyfini bozup gelmezler:) sağlıkla kucağına alırsın inşallah❤️