nidoko Deleted33000 o kuyruk gibi olan yer düz olursa kız yukarı doğruysa erkek diye duymuştum bende kız mı acaba dedim hiçte anlamıyorum gerçi🙈
nidoko Deleted33000 ahaha hadi bakalım henüz doktorum bir şey söylemedi 11+2 de gideceğim başka doktora bakalım tahmin söyleyecek mi
Deleted33000 nidoko at doktor tahminde bulunursa beni de etiketle sene bende merak ettik bakalım bildimmi
nidoko Deleted33000 baya hareketliydi zar zor baktı 3 hafta sonra netleştirelim yinede hazırlık yapma dedi 😅inşallah değişmez