O bende de. Var 25+3 oldum hemen hemen 16-17 den beri var bebek ve karnım büyüdükçe daha da çok olmaya başladı ara ara karnımın alt kısmı çok sert oluyo bebek oraya yaslanıyo sanırım ve o sertlik geçene kadar ağrı oluyo biraz zorluyo beni sonra karnımın o sert kısmını ovuyorum bastırmadan sertlik gidince ağrı da gidiyo bebiş oraya dayandığı içimin ağrı oluyo galiba