RecebinEsrasi geçmiş olsun canım. Ben de 26. Haftadayım. Adet sancısı gibi sancılar hissettim. Doktora söyledim. Bu arada benim sabit bir doktorum yok şark görevindeyiz. Sürekli doktor değişiyor. Progestan vermediler mi dedi ? Yok dedim. Çok düşük bir doz vereceğim kasılmalara iyi gelir dedi. 100mg verdi. Günde 2 tane kullan dedi. Rahim kısalığını söylemedi. Detaylı ultrasonu istanbulda bir perinatologta yaptırmıştım. O da rahim uzunluğu gayet iyi, rahim ağzı dar dedi. Şimdi progestan yazılınca içime kurt düştü. Ama doktor riskli bir şeyden bahsetmedi. Arkadaşım hemşire kesinlikle kullan önlem amaçlı vermiştir dedi. Sen de kullan iyi geliyor. Birkaç gün oldu başlayalı o sancılarımı kesti. İnşallah sağ salim kucağına alırsın🙏