Ek olarak 23 Nisan da ben kanama yasamıştım hatta o an gittiğim doktor serklaj önermişti sonra bazı şeylerden memnun olmadığım için doktor değişikliğine gittim güncel olan doktorum yakın takiple serklaj olmadan atlabileceğimi söyledi ki öylede oldu şuan 38+2 deyim hatta son haftalarda hocaya sormuştum açıklık var mı hala diye Yoo kapandı falan demişti , sizce tekrar açılmam kolay olur mu