Musilk-1 Kızlar bu ay adetiniz kaç gün gecikti benim 7 gün oldu testler negatif zaten hiç belirtide yok
[silindi] Musilk-1 canım benim son postuma gir bi benimde 7 gün gecikti hep negatifti sabah yaptığım test bile negatifti akşam yaptım pozitif kan sonucunu bekliyorum kanda verdim birçok belirtimde var zaten
Musilk-1 [silindi] en son ilişki 26 Eylül’de oldu bu yüzden negatif olduğuna emin oldum aslında adet tarihim 10 ekimdi inşallah yazdığınız gibidir tekrar test yaparım ama hiç belirti yok sadece 3-6-9 bu günlerde lekelenme oldu
Musilk-1 [silindi] anladım belirti olsa bende yapayım tekrar test oda yok sade adet öncesi tarihlerde sağ kasıkta ağrı bel ağrısı oldu o kadar
Musilk-1 [silindi] evet ama ben adet zamanına kadar degerlendirmedim 26 Eylül’de en son sonra bıraktım bide adet tarihine yakın oldu