Kızlarr iyi akşamlar 32+4 haftalık hamileyim, 1 saat kadar önce haşpurdum biraz ani oldu sanırım sağ göğsümün altına ansızın ağrı girdi ah ah dedim böyle canım yandı 🥹 yerimden kalkamadım hani tutuluruz da yerimizden kalkamayız ya aynı öyle oldum kalkmaya çalıştıkça canım yandı sanırım bebek orda toplandı çünkü orda sertlik hissettim. Şimdi daha iyiyim oturuyorum ama hareket ettikçe aynı bölge ağrıyor. Sağ göğsümün altı. Normal midir 🥹🥹 Her şey hapşurduktan sonra oldu