kbrakmn doktorum merve tepecik aşırı güler yüzlü,ilgili bir doktor zaten kendisi bilkent araştırma hastanesinden gelmiş buraya tecrübesi de güzel. İlk dogumum da yüksel beyde olmuştu o da çok kaliteli bir doktordu şuan başhekim kendisi. Yani tecrübe ettiğim kadarıyla ilk hamileligim de 30 hafta boyunca özel karatekjn hastanesine gittim maalesef ilgi olarak yaşadığım şeyler falan berbatti düşün artık 30.haftada devlet hastanesine geçmek durumunda kaldım.iyi ki de geçmişim. Çankırıda ki özel hastane maalesf özel gibi değil yakın zamanda da bir sürü vukuat yaşandığını duydum devlet hastanesi ameliyat ve doğum konusunda ekipman ve tecrübe olarak her zaman daha donanımlı yine de tercih sizin.