İlk dogumun özelde oldu her şey çok güzeldi şuan devlette takipliyim buradanda çok memnunum doktorum çok ilgili hastane temiz ama kafam çok karışık doguma doktor girmiyor ebeler yaptiriyor iyi birine denk gelmezsem özelde öyle bi ihtimal yok zaten şansa bırakmak istemiyorum bir yandan vir yandan özellerin fiyatları çok uçuk