Kızlar kafama çok takıldı. benim 6+6 ya kadar göğüs hassiyeti ve kursakta mide de yanma vardı 7. Haftaya girince iki gün kahvaltıdan bi kaç saat sonra kusmam oldu 3. Gün aç karnına kustum sabah ama şimdi geçti bugün sadece bulantım oldu böyle olması normal mi ?