Yunusilan Kızlar bebeğim son on gündür çok fazla hareketli bunda ters bişey yok değil mi 18 haftalıkken hissetmiştim şimdi 24 haftalığız ilk gebeliğim
Betusm Yunusilan yok canım oynamasi kadar dogal ve de güzel bisey yok benimde oyle maşallah hergün tepiniyor 😄 iyikide oynuyo olmasa aklım kalır
gizemmm Yunusilan normal Canım benim kızımda öyleydi hiç durmazdı korkardım hatta. Doktorum normal demişti. Hatta dua okurdum sakinleşsin diye. Sanki yerinden çıkacak gibi kıpır kıpır olurdu
esractn Yunusilan bizde 21 haftaligiz ikizlerimle surekli hissediyorum hic duruyolar resmen bende bu kadar erken beklemiyodum açıkçası bu kadar hareket etmelerini
Ozisss Betusm 18+3 deyim hissediyorm ama kucuk segermeler gibi pit pit hareketleri.tan olarak hissetmek istiyorum🥰
Deniz0103 Bende bir gece aradım doktoru çok hareket ediyor diye, adam neden endişelendim diye mana veremedi.... çok normalmiş hatta iyiymiş hareketli olması. Şimdi alıştım az kıpırdarsa tedirgin oluyorum.😊