Merhaba herkese. 13. Haftamda ağrı ile başlayan kanama şikayetinden dolayı hastaneye yatışım oldu tam iki hafta önce. Progestan ilaç, iğne, serum hepsini alıyorum. Tam duruyor gibi oluyor derken tekrar başlıyor yoğun bir kanama. İğne ve serumla duruyor sonra bir damar daha açılıyor böyle bir döngüdeyim iki haftadır. Kanama sebebi için doktorum en başta plesenta adezyonu (yapışması) tamamlamadığı için demişti bir haftaya azalır geçer derken iki hafta oldu.. şimdi de plesentam rahim ağzını tam kapatmıyormuş ama çok yakınmış oradaki damarlar açıldıkça kanama oluyormuş plesenta yukarı çıkıp kendini kurtarmadıkça olacak diyor daha ne kadar hastanede kalırım bilmiyorum . Düzelmeme ihtimali de varmış. Bugün bir ebe iyice sinirimi bozdu plesenta inşallah ayrılmaz gibilerinden. Beterin beteri var diyorum sabrediyorum ama sonra biranda çöküyorum sürekli ağlıyorum çok korkuyorum benim yaşadıklarıma benzer süreç yaşayan anneler olduysa onların desteğine ihtiyacım var.
Kayınvalidem kalıyor eşim çalışıyor annem hayatta değil kayınvalidem çok iyi bakıyor ama kendimi çok yalnız hissediyorum.Psikolojim çok bozuk. Bazen dua bile edemiyorum yalnız olmadığımı bilmek istiyorum ve dualarınıza ihtiyacım var