unlueloglu ben sakarya eğitim araştırma hastanesine gittim kadın doğum uzmanına ikili test için doktor önce kendi baktı bebeğe sonra beni radyolojiye yolladı orada ense kalınlığını ölçtüler ve burun kemiğine baktılar sonra tekrar doktorun yanına gittim kan testini istedi. Perinatolojiye yollamadılar , riskli bi durum olursa yolluyolar