Selamlar gebelik şekerim çıktı burada ki devlet hastanesi biz doğumunu yapamayız şehir hastanesi daha uygun olur dediler iri bebek dünyaya gelir ve normal haftasından daha erken gelir diye söylemişlerdi şuan 26 haftalığım daha öncesinde böyle bir şey söylenen oldu mu gerçekten erken mi dünyaya geliyor kaç haftalık doğar kafamda dünya soru 🙄🤔🫣