35+3 bugün doktor kontrolüm vardı gittim ve yine sancılarım çıktı üstelik ben sancı hissedemiyorum hemen acile gönderdi serum takıldım ve durdurdular normalde doğum için gün alacaktım bugün ikinci sezeryanım ve araları yakın açıklık olmuyor ama düzenli sancılarım çıkıyor umarım biraz daha bekler doğup küveze girmesinden korkuyorum yaşanlar var mı kızlar başına gelen vs