Daha dün verdim ben sabah aç karna gidiyorsun kan veriyorsun önce üç tüp verdiler bana biri aç karna veriyorsun sonra doktorun verdiği glukoz şeyini alıyorsun küçük su şişesine döküp içtim ben onu içtikten sonra 1 saat bekleyip yine kan verdim sonra bir saat daha bekleyip verdim şeker çıkmadı bende