Herkese iyi akşamlar 3 4 gündür belim ağrıyor dünden beri de koyu şekilde akıntı geldi nişan mı bilmiyorum ama akıntıdan sonra bel ağrım daha da arttı.Dayanılmayacak şekilde sancılarım olmuyor ama belimde şiddetli ağrılarım oluyor bazen karnımda da oluyor.En son doktor kontrolünde rahimde yumuşama olmuş demişti bugün doktora gidip nst çektirmem gerekir mi yoksa beklemeli miyim