ylnydgd 12 haftadan sonra amonyaksız boya ile boyatabilirsin demişti doktorum. 15. Haftada boyattım ben. Amonyaksız olması lazım ona dikkat edeceksiniz normal boya olmaz.
dimpleuser Doğal saç boyası ile boyadım bende 4 aydan sonra sorun olmadı ,doğal ama amonyaksız ,kuaföre güvenmedim kendim aldım boyattım