melikehlc Merhaba normalde 5+4 haftalık hamileyim ama doktor 5+2 dedi problem mi sizce? Doktor olumsuz hiçbir şey demedi ama insan takıyor :(
atesvesu melikehlc hiç takma adet tarihime göre 1 hafta gerideydi şimdi 12 haftaligim USG de tam uyumlu çıktı 1 hafta ileri geri olması sorun değil
busrax_ melikehlc 2 günden ne olacak :)) hiç sorun olmaz doktorda bir şey dememiş zaten. bazen önde bazen geride çıkıyor normal
eskus Takacak bir şey yok benim 6 gün geriydi en başta şimdi fark 2 ye düştü çok normal canım aksi bi durum yok için rahat olsun💖
melikehlc Hepinize çok teşekkür ederiiimm içimi rahatlattınız ilk gebeliğim o yüzden biraz gerginim :(
senos15 melikehlc korkulcak birşey yok olabilir ilk haftalarda böyle şeyler tekrar ölçse fazla da çıkabilir