haticekaratas 2 gün önce tetanoz aşısı oldum kolumda dünde şişlik kızarıklık vardı bugün daha da artmış mide bulantısı baş ağrısı da var bu aşıdan mi normaldenmi bilemedim başına gelen varmı normalmi
tkrk haticekaratas ben de aynısı olmuştu üstelik alerjim varmış bilmiyordum nefes darlığı geçirip hastaneye yatırıldım o günden sonra o aşıdan korkuyorum