Nursemaa bebeğim küveze girmişti uyandırmayı bilmediğim için hemşirelerden rica etmiştim fakat sadece 1 kere gelip topuğuna hafifçe vurarak uyandırmışlardı çok üzülmüştüm ama ememezse küvezden çıkmayacağını söylemişlerdi o günden sonra uyandırmak için kıyamamayı değil uyandırıp emzirmem gerektiğini öğrendim..biraz ağlıyor fakat topuğuna hafifçe vurduğunuzda gerçekten uyanıp emiyor ve zor uyuyor uyandığı için 🥲