Kızlar ne düşünüyorsunuz bu konu hakkında bizim sülale de adet ilk erkek çocuk doğuran kp ismini koyar ama ben ilkinde koymadm şimdi yine erkek şimdi hepsi yine koy diyor geçen görümcem kaynananmla konuşurken söyledi bak bu sefer koy herkes bizle dalga geçiyor dedi eltimin de 1 tane oğlu var yeni doğum yaptı oda koymadı ama ben bana hiç bir şekilde deger verilmediği için ve sevgi saygı gösterilmediği için koymak istemiyorum ve kendime çok büyük bir söz vermiştim cunku ilk oğlumda onlarla yaşadım ve hamileyken az kalsn inthr ediyordum zor tutmustu annem beni hiç birşeyi unutmadim ama yüzsüz gibi bunu benden istiyorlar eşimde istiyor bazen ama ben asla asla istemiyorum ama insanlar dalga geçer mi bunu da düşünüyorum