_Uykusuzanne1 bende kalp atışı olmadığı için kürtaj oldum doktor 3 ay beklememi söylemişti ,bende 3 ay bekledim 3. Ayın sonunda ilk denediğim ay hamile kaldım,zor bir süreç ama atlatıyorsun şuan 38.haftamda doğumumu bekliyorum ve herşey çok sağlıklı ilerledi