Kızlar ikisi birlikte kullanılıyor mu? Folik asit markam Vifolic. Kendi doktorum magnezyum vermemişti , acildeki doktor verdi . Genellikle 3 ay kullanılıyor ya Folik asit ben şuan 20+4 üm kullanıyorum hala, benim doktorum doğuma kadar kullancaz foliği demişti belki acildeki doktor folik kullanmadığımı düşünerek magnezyum yazdı diye düşündüm . Birlikte kullanan var mı ?