gizemlianne42 Bugün doktor kontrolünde %80 kız dedi ama gene emin olamamak la beraber 10 gün sonra tekrar gel çok hareketli dedi sizce anlayan var mı buraya bir adet 14 haftalık bit bebiş ekliyorum Sevgiler…..
gizemlianne42 gebesbiranne teşekkür ediyorum hayırlısı inşAllah bir oğlum var isterimki onun da tadına bakma ama en başta sağlıklı