Bugün bat günü. 1 hafta önce yoğun sarı krem akıntım ve ara ara vajinal kaşıntım oldu. Şikayetlerim geçti ama yine de 2 gün önce doktora gittim. Bugün sonuçlar çıktı yoğun mantar tespit edilmiş. Fitil ve ilaç verdi. Ayrıca betahcg ve progesteron bakılmıştı. Adet tarihinden 2 gün önce Hcg<1.2 Progesteron 5.3 çıktı. Doktor progesteron değerinden dolayı büyük ihtimal gebelik yok ama geç döllenme ihtimali de olabilir mantar ilaçlarını adet olana kadar içme dedi. Daha önce böyle bi durum yaşayan oldu mu? Bu değerlere rağmen gebelik olması mümkün mü? Gebelik sonucunda da mantar olabiliyormuş ben de hayatımda ilk kez yaşıyorum bunu