Nsd- ilk 10 gün çok dikkat ettim tuvalet dışı kalmadım. Sonraki zamanlar doktor arabayla bi yere gidip oturabilirsin dedi ben çıkmadım yine de 1-2 ay evde takıldım temizlik yapmadım kahvaltımı hazırladım sadece akşam yemeklerini kardeşim yanımdaydı yaptı ,sonra arabayla markete gitmeye dışarda arada kahve yemek yemeğe gittim arabayla gezdim hep 2 haftada bir gibi çıktım ama dikkat ettim .. 26. Hafta bi an kısaldı tekrar 29 mm oldu doktor yat dinlen tuvalet dışı kalkma dedi dikiş uzatır dedi 3 hafta dinlendim gerçekten dikiş uzattı ve normel devam ettim .. 36+5 de sancılarım çıktı nst de düzenli doktor biraz daha dursun diye serum verdi durdurdu ama dikişimi aldı 1 cm açıklık vardı , 2 cm oldu .. 2 haftadır o açıklıkla geziuorum 39+2 haftalığız hala bebiş gelmiyor 😂😂 böyle bi durum olacağını hiç düşünmezdim velhasıl doktorunu dinle sen kendini de anlıyorsun zaten ileri haftalarda 28. Haftaya kadar çok dikkat et sonraki haftalar su gibi akıyor canım benim